MI Drone Backpacks for Xiaomi Travel Bag Waterproof Nylon Drones Backpack Cases for MI RC Drone RC


US $45.98 Original Price : US $45.98 (0%)  

Best Price MI Drone Backpacks for Xiaomi Travel Bag Waterproof Nylon Drones Backpack Cases for MI RC Drone RC with FREE Worldwide Shipping!


 4.55



Product description

[32833662693]

MI Drone Backpacks for Xiaomi Travel Bag Waterproof Nylon Drones Backpack Cases for MI RC Drone RC QUADCOPTER W8







Specification:



Description:






Size: 47*37*23cm













Capability: drone + drone accessories













Product weight: About 1.32kg













Gifts:Pocket camera bag/lens cap/camera straps













Bags advantage:













- OEM Support B TO B , Bags custom-made




















Note:This items is bags not include the drone or any other dorne parts









Package Included:



1*Shoulder Bag for MI

Iklan Atas Artikel